Påsklov

 
 
 
Nu är det påsklov och usch vad man har längtat! Det har varit så mycket nu i skola och allt så det ska bli skönt med lite lugn och ledighet. För min del kommer lovet innebära många timmar i stallet. Jag är hos batte söndagar, måndagar och onsdagar sen rider jag på PRK på tisdagar och på fredagen(långfredag) kommer jag att tävla en clear round på klubbhoppningen. Om det går och känns bra efter den klassen kanske jag efteranmäler mig till LD storhäst också men det får vi se då. Sen har jag faktiskt inte planerat lovet särskilt mycket vilket känns bra, det får bli som det blir med andra ord. Ska försöka skriva något till inlägg senare ikväll eller i helgen och förhoppningsvis kommer jag ha tid och inspiration att blogg under lovet också. Jag ska även se till att någon filmar/fotar min runda på klubbhoppningen. Jag lovar att det kommer dyka upp ett inlägg om just det. Det var allt nu!
 
Hörs!
 
Arkivbild, vill ha sommar nu!
Lollee
2014-04-11 @ 19:11:52
URL: http://galenilivet.se/

Så fin!

Svar: Tack!
equestrianforlife.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0