Sommarfeeling

Sitter och skriver på de sista uppgifterna innan sommaren för snart har ännu en termin nått sitt slut. När jag kommer tillbaka till universitetet i höst återstår bara 3 terminer (1,5 år) av min utbildning sen är jag (förhoppningsvis) en färdig förskollärare redo för nästa steg i livet. Det är nu man börjar inse hur fort tiden faktiskt har gått, det känns som det var nyss vi hade vårat upprop under den första dagen på nolleperioden men nu sitter jag här och 2 år har gått sedan den dagen. Jag har upplevt så mycket på LTU och träffat otroligt mycket människor av både den ena och den andra sorten och många har lämnat ett avtryck i mitt liv. Vad har detta med rubriken att göra? Det är helt enkelt bara tankar som kommit till mig när jag i skrivande stund blickar ut över det grönskande landskapet och den strålande solen, lyssnandes på min sommarspellista på spotify och bara längtar efter sommaren och allt den har att erbjuda. Här kommer några av låtarna från min sommarspellista, hoppas att det nu inte ska dröja allt för länge innan jag skriver ett inlägg här igen.
 
Kram!
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0